ارتقاء‌ خدمات‌ دیجیتال

تعداد بازدید:۱۲۱

 

روزآمدسازی‌ سیستم‌های‌ نرم‌افزار کتابخانه‌ای

   روزآمد سازی نرم‌افزار کتابخانه کوها به‌طور منظم انجام می‌شود تا عملکرد و قابلیت‌های آن بهبود یابد. این به‌روزرسانی‌ها شامل دسترسی به نسخه دیجیتال پایان‌نامه‌های دانشجویی، ورود اطلاعات کاربران جدید بوده و همچنین، این نرم‌افزار نسبت به نسخه‌های قدیمی‌تر امکانات بیشتری ارائه می‌دهد. و به‌صورت بومی‌سازی شده در کتابخانه مرکزی و کتابخانه‌های تابعه راه‌اندازی شده است.  لینک نرم‌افزار

دسترسی‌ سریع‌ کاربران‌ به‌ منابع‌ دیجیتال‌ تمام‌متن‌ و منابع‌ چندرسانه‌ای

   دسترسی سریع کاربران به منابع دیجیتال تمام‌متن و منابع چندرسانه‌ای از طریق کتابخانه‌های دیجیتال و سامانه‌های مدیریت محتوا امکان‌پذیر است. این سیستم‌ها شامل قابلیت‌هایی مانند جستجوی پیشرفته، دسته‌بندی منابع، دریافت فایل‌ها با فرمت‌های مختلف (مانند PDF، MP4، MP3 و ZIP)، و نمایش چندرسانه‌ای هستند. همچنین، دریافت فایل‌های PDF منابع تخصصی به صورت تمام متن، با مراجعه حضوری به بخش پایان‌نامه و منابع الکترونیکی واقع در طبقه اول کتابخانه فراهم شده است.

منابع آموزشی تخصصی مورد نیاز کاربران

 

از کتابدار بپرس

پایان‌نامه‌های دیجیتال

طرح‌های‌ تحقیقاتی‌ دانشگاه

 

STATION جستجوی بر خط

   کاربران کتابخانه می توانند به صورت برخط  منابع کتابخانه را جستجو نموده و در صورت موجودی، با یادداشت کردن شماره بازیابی آن به بخش مربوطه مراجعه نمایند. همچنین اگر کتابی را در امانت دارند وارد صفحه کاربری خود در نرم افزار کتابخانه شده و آنرا تمدید کنند.

   

میز مرجع مجازی

    کاربران می توانند بدون نیاز به مراجعه حضوری با پر کردن فرم پرسش از کتابدار تعبیه شده در منوهای سمت راست وبسایت کتابخانه، سوالات خود را مطرح کنند و بعد از دریافت کد پیگیری، آنرا یادداشت نمایند. در مراجعه بعدی به وبسایت با وارد کردن کد پیگیری، جواب داده شده توسط همکاران کتابخانه مرکزی  را مشاهده فرمایند و با کلیک گزینه دریافت نظرات کاربران ، نظرات خود را به کتابخانه اعلام نمایند.

 RSS و پست الکترونیکی   diglib@arums.ac.ir  از دیگر پلهای ارتباطی بین کاربران و کتابخانه می باشد.